Znajdź swoje szkolenie

    Nauki społeczne, badania rynkowe

    Analiza danych ankietowych – kurs podstawowy

    Tematyka szkolenia dotyczy metod i technik analizy wykorzystywanych w procesie prowadzenia badań ankietowych. Program obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: przygotowanie badań budowę narzędzia pomiaru […]

    Dowiedz się więcej

    Analiza danych ankietowych – kurs zaawansowany

    Jest to kontynuacja kursu Analiza danych ankietowych – kurs podstawowy. Obejmuje szeroki zakres zaawansowanych metod analizy danych, wykorzystywanych zarówno w tzw. podejściu eksploracyjnym, jak […]

    Dowiedz się więcej

    Badanie satysfakcji i wartości klienta

    Program szkolenia obejmuje podstawowe wiadomości z zakresu analiz jedno- i wielowymiarowych w badaniach zadowolenia i wartości kon­su­men­ta, z wykorzystaniem pakietu Statistica. Omawiana jest budowa i ocena rzetelności […]

    Dowiedz się więcej

    Metaanaliza w badaniach społeczno-ekonomicznych

    Dla kogo? Dla naukowców i osób zajmujących się analizą danych zastanych. Dla chcących pogłębić wiedzę i umiejętności analityczne z obszaru systematycznego przeglądu literatury […]

    Dowiedz się więcej

    Metody statystyczne w badaniach społecznych

    Uczestnicy poznają najważniejsze zagadnienia z zakresu planowania badań, doboru próby, sposobów uzyskiwania danych, rodzajów skal pomiarowych oraz metod opracowywania zebranych danych. Przedstawione […]

    Dowiedz się więcej

    Metody statystyczne w marketingu i badaniach rynku

    Program szkolenia obejmuje podstawowe wiadomości z zakresu analiz jedno- i wielowymiarowych. Przedstawione są różnorodne sposoby wykorzystania pakietu Statistica w zarządzaniu i przetwa­rzaniu danych rynkowych i marketingowych. […]

    Dowiedz się więcej

    Modele klasyfikacyjne w nauce – budowa, interpretacja i ocena

    Zagadnienie klasyfikacji obiektów jest jednym z powszechniej definiowanych zadań analitycznych w obrębie szeroko rozumianych badań naukowych, począwszy od badań społecznych a skończywszy na badaniach przyrodniczych. […]

    Dowiedz się więcej

    Modelowanie ścieżkowe w badaniach społeczno-ekonomicznych

    Dla kogo? Dla praktyków i naukowców zajmujących się badaniami marketingowymi i społecznymi związanymi z analizą współzależności ścieżkowych między wieloma zmiennymi mającymi charakter zarówno […]

    Dowiedz się więcej

    Modelowanie w badaniach marketingowych i rynkowych

    Program obejmuje podstawy modelowania, interpretację i idealizację modelu oraz symulację i predykcję. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na wykorzystanie modeli regresyjnych dla danych jakościowych (logit, […]

    Dowiedz się więcej

    Statystyka w badaniach naukowych – zastosowania i dobre praktyki

    Szkolenie jest poświęcone omówieniu poprawnego stosowania podejścia statystycznego w kolejnych etapach procesu badawczego w różnych dziedzinach badań naukowych. Szczególny nacisk położono na statystyczne […]

    Dowiedz się więcej

    Techniki segmentacji w badaniach rynkowych

    Segmentacja rynku jest jednym z najczęściej wykonywanych zadań analizy danych i data mining. Na szkoleniu zostaną omówione nowoczesne techniki analityczne stosowane w tego typu […]

    Dowiedz się więcej

    Masz pytania?

    Porozmawiaj z nami!

    Jesteśmy tutaj, aby pomóc i rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości. Wypełnij formularz, napisz do nas maila lub zadzwoń – odpowiemy najszybciej, jak to możliwe!

      Przejdź do treści