Program obejmuje podstawy modelowania, interpretację i idealizację modelu oraz symulację i predykcję. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na wykorzystanie modeli regresyjnych dla danych jakościowych (logit, probit) w badaniach rynkowych i marketingowych. Zostaną przedstawione również metody konfirmacyjnej analizy czynnikowej i modelowania strukturalnego SEPATH. Zalecana jest znajomość zasad wielowymiarowej analizy regresji i analizy czynnikowej.
Dla kogo?
- Przedstawicieli firm badawczych,
- Pracowników instytutów naukowych i uczelni wyższych,
- Pracowników działów marketingu przedsiębiorstw i instytucji rynkowych.
Co zyskasz?
- Poznasz wiele różnorodnych metod modelowania wykorzystywanych do opisu złożonych zjawisk.
- Nauczysz się dobierać odpowiednie metody analizy do realizacji celów badawczych.
- Opanujesz sposób interpretacji wyników zaawansowanych metod statystycznych oraz wyciąganie praktycznych wniosków bezcennych w marketingu.