Jest to kontynuacja kursu Analiza danych ankietowych – kurs podstawowy. Obejmuje szeroki zakres zaawansowanych metod analizy danych, wykorzystywanych zarówno w tzw. podejściu eksploracyjnym, jak i konfirmacyjnym (zagadnienia redukcji i klasyfikacji danych, poszukiwanie wzorców i ukrytych wymiarów oraz badanie i modelowanie bardziej złożonych powiązań i współzależności).
Dla kogo?
Dla wszystkich badaczy i analityków, którzy zajmują się poszukiwaniem złożonych mechanizmów, kierujących zachowaniami badanych obiektów i instytucji. Celem takich analiz jest zazwyczaj chęć lepszego poznania badanych zjawisk lub przewidywanie przyszłych zachowań.
Co zyskasz?
- Poznasz wiele zaawansowanych metod analizy złożonych zjawisk
- Dowiesz się, jak prawidłowo interpretować uzyskane wyniki analiz oraz wykorzystywać je dla potrzeb praktycznych
- Poznasz dodatkowe narzędzia i metody analizy zawarte w Zestawie do Analiz Marketingowych i Rynkowych