Social Sciences, Market Research

Analiza danych ankietowych – kurs podstawowy

Tematyka szkolenia dotyczy metod i technik analizy wykorzystywanych w procesie prowadzenia badań ankietowych. Program obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: przygotowanie badań budowę narzędzia pomiaru […]

Learn more

Analiza danych ankietowych – kurs zaawansowany

Jest to kontynuacja kursu Analiza danych ankietowych – kurs podstawowy. Obejmuje szeroki zakres zaawansowanych metod analizy danych, wykorzystywanych zarówno w tzw. podejściu eksploracyjnym, […]

Learn more

Badanie satysfakcji i wartości klienta

Program szkolenia obejmuje podstawowe wiadomości z zakresu analiz jedno- i wielowymiarowych w badaniach zadowolenia i wartości kon­su­men­ta, z wykorzystaniem pakietu Statistica. […]

Learn more

Metaanaliza w badaniach społeczno-ekonomicznych

Dla kogo? Dla naukowców i osób zajmujących się analizą danych zastanych. Dla chcących pogłębić wiedzę i umiejętności analityczne z obszaru […]

Learn more

Metody statystyczne w badaniach społecznych

Uczestnicy poznają najważniejsze zagadnienia z zakresu planowania badań, doboru próby, sposobów uzyskiwania danych, rodzajów skal pomiarowych oraz metod opracowywania zebranych […]

Learn more

Metody statystyczne w marketingu i badaniach rynku

Program szkolenia obejmuje podstawowe wiadomości z zakresu analiz jedno- i wielowymiarowych. Przedstawione są różnorodne sposoby wykorzystania pakietu Statistica w zarządzaniu i […]

Learn more

Modele klasyfikacyjne w nauce – budowa, interpretacja i ocena

Zagadnienie klasyfikacji obiektów jest jednym z powszechniej definiowanych zadań analitycznych w obrębie szeroko rozumianych badań naukowych, począwszy od badań społecznych […]

Learn more

Modelowanie ścieżkowe w badaniach społeczno-ekonomicznych

Dla kogo? Dla praktyków i naukowców zajmujących się badaniami marketingowymi i społecznymi związanymi z analizą współzależności ścieżkowych między wieloma zmiennymi […]

Learn more

Modelowanie w badaniach marketingowych i rynkowych

Program obejmuje podstawy modelowania, interpretację i idealizację modelu oraz symulację i predykcję. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na wykorzystanie modeli regresyjnych dla danych jakościowych (logit, […]

Learn more

Statystyka w badaniach naukowych – zastosowania i dobre praktyki

Szkolenie jest poświęcone omówieniu poprawnego stosowania podejścia statystycznego w kolejnych etapach procesu badawczego w różnych dziedzinach badań naukowych. Szczególny nacisk […]

Learn more

Techniki segmentacji w badaniach rynkowych

Segmentacja rynku jest jednym z najczęściej wykonywanych zadań analizy danych i data mining. Na szkoleniu zostaną omówione nowoczesne techniki analityczne stosowane w […]

Learn more

Do you have questions?

Get in Touch!

Our team is ready to help with any questions you might have. Just fill out the form, send us a message, or give us a call, and we’ll get back to you as soon as we can!

    Skip to content