Segmentacja rynku jest jednym z najczęściej wykonywanych zadań analizy danych i data mining. Na szkoleniu zostaną omówione nowoczesne techniki analityczne stosowane w tego typu zagadnieniach. Przedstawione zostaną dwa podejścia do segmentacji: predykcyjne i deskryptywne.
Dla kogo?
- Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniami segmentacji, szczególnie w kontekście badań marketingowych i rynkowych.
Co zyskasz?
- Poznasz kluczowe etapy badania segmentacji rynku
- Uzyskasz praktyczną wiedzę na temat zaawansowanych metod analizy danych wykorzystywanych w badaniach segmentacji rynku
- Nauczysz się, jak dobierać odpowiednie metody analizy do realizacji zadań związanych z segmentacja rynku
![[PL] Prof. UEK dr hab. Mariusz Łapczyński w okularach i koszuli w czarno-białą kratę, z delikatnym uśmiechem, na jasnym tle. [EN] Professor Mariusz Łapczyński in glasses and a black and white plaid shirt, with a gentle smile, against a light background.](https://www.statsoft.pl/wp-content/uploads/2025/06/xMariusz-Lapczynski_zdjecie-1-750x750.jpg.pagespeed.ic.nqVAAR5Puw.jpg)