Tematyka szkolenia dotyczy metod i technik analizy wykorzystywanych w procesie prowadzenia badań ankietowych. Program obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
- przygotowanie badań
- budowę narzędzia pomiaru
- przygotowanie danych
- metody analizy tabel trójdzielczych
- prostą analizę korespondencji
- zmienne kontrolne
- analizę wstępną z wykorzystaniem metod opartych na rozkładach procentowych i miarach związku między zmiennymi jakościowymi
Dla kogo?
- wszystkich, którzy zajmują się analizą i interpretacją danych ankietowych
- pracowników działów marketingu przedsiębiorstw i instytucji rynkowych oraz organizacji prowadzących badania sondażowe (jednostki handlowe, przedsiębiorstwa produkcyjne, instytuty badań rynku, uczelnie wyższe, urzędy pracy, urzędy skarbowe, instytucje opieki społecznej, towarzystwa ubezpieczeniowe itp.)
Co zyskasz?
- dowiesz się, jak prawidłowo zaplanować badanie
- dowiesz się, jak prawidłowo zbudować narzędzie pomiaru
- nauczysz się od podstaw, jak przygotować i przetwarzać dane ankietowe
- zobaczysz, jakie metody analizy danych można wykorzystywać w badaniach ankietowych
- nauczysz się właściwej interpretacji wyników analiz danych ankietowych
- poznasz narzędzia Zestawu do Analiz Marketingowych i Rynkowych ułatwiające pracę i zawierające dodatkowe metody analizy
![[PL] Prof. UEK dr hab. Mariusz Łapczyński w okularach i koszuli w czarno-białą kratę, z delikatnym uśmiechem, na jasnym tle. [EN] Professor Mariusz Łapczyński in glasses and a black and white plaid shirt, with a gentle smile, against a light background.](https://www.statsoft.pl/wp-content/uploads/2025/06/xMariusz-Lapczynski_zdjecie-1-750x750.jpg.pagespeed.ic.nqVAAR5Puw.jpg)
