Skoring w biznesie
Warszawa, 15 marca 2013


W dniu 5 marca w Warszawie odbyło się seminarium pt. „Skoring w biznesie”, poświęcone wykorzystaniu metod skoringowych w różnych dziedzinach biznesu.

Skoring w biznesie
Niezależnie od branży, często potrzebujemy szybkiej oceny klienta, np. pod kątem doboru odpowiedniej oferty lub oceny ryzyka. To powoduje, że stosowane w takich przypadkach metody skoringowe, kojarzone przede wszystkim z branżą finansową, znajdują coraz szersze zastosowanie.

Na seminarium zaprosiliśmy wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem metod skoringowych i modeli predykcyjnych w obszarze ryzyka, marketingu i obsługi klienta (churn, dobór optymalnych produktów, wycena produktu zależna od ryzyka), wykrywania nadużyć czy windykacji. Szczególnie zapraszaliśmy menedżerów i analityków odpowiedzialnych za ryzyko kredytowe, wykrywanie nadużyć lub windykację w instytucjach finansowych, energetycetelekomunikacji, a także pracowników odpowiedzialnych za CRM analityczny niezależnie od branży.

Podczas seminarium można było zapoznać się z rozwiązaniami, które nie tylko zapewniają wysoką jakość modeli skoringowych, ale również pozwalają na ich budowę w możliwie krótkim czasie, umożliwiając częstą aktualizację i budowę wielu modeli dla właściwie posegmentowanych grup klientów, łącząc modele predykcyjne z regułami biznesowymi.

Dla uczestników przygotowano:

  • ciekawy program merytoryczny
  • prezentacje przedstawicieli różnych instytucji
  • spotkanie z nowoczesnymi technikami analizy danych i sposobami ich efektywnego wykorzystania
  • spotkanie z pracownikami innych instytucji stosujących skoring
  • propozycje efektywnego stosowania metod statystycznych wymaganych przez regulacje prawne
  • wersję próbną rozwiązań STATISTICA dedykowanych do skoringu
  • prezentacje przedstawicieli różnych instytucji
  • spotkanie z nowoczesnymi technikami analizy danych i sposobami ich efektywnego wykorzystania
  • spotkanie z pracownikami innych instytucji stosujących skoring
  • propozycje efektywnego stosowania metod statystycznych wymaganych przez regulacje prawne
  • wersję próbną rozwiązań STATISTICA dedykowanych do skoringu

 

Prosty przepis na skoring – STATISTICA Zestaw Skoringowy

Piotr Wójtowicz, StatSoft Polska

STATISTICA Decisioning Platform, czyli jak podejmować decyzje w epoce Big Data

Mirosław Popieluch, StatSoft Polska

Risk based pricing

Marcin Stolarski, Key Manager, Bank Millennium

Wykorzystanie modeli skoringowych i reguł biznesowych do optymalizacji
procesów biznesowych

Grzegorz Migut, StatSoft Polska

Skoring jako narzędzie wspierające SKOKi w spełnieniu nowych wymagań nadzorczych

Katarzyna Cioch, Starszy Specjalista ds. Ryzyka, Towarzystwo Zarządzające SKOK

 

 


Skoring w biznesie - seminariaSkoring w biznesie - seminariaSkoring w biznesie - seminaria