Marketing i statystyka
Warszawa, 12 października 1999


Marketing i statystyka

StatSoft Polska, zorganizował w październiku 1999 roku seminaria poświęcone metodom analizy danych i nowoczesnym narzędziom informatycznym, wspierającym wszystkie etapy wnioskowania na podstawie posiadanych danych: począwszy od pobrania danych z hurtowni lub bazy danych, poprzez właściwą analizę, skończywszy na rozpowszechnieniu wyników, np. w Internecie lub Intranecie.

 

W październiku 1999 roku zaprosiliśmy również na seminaria:

Statystyka w przemyśleStatystyka w przemyśle – Warszawa, 11 października 1999
Narzędzia statystycznej analizy danychNarzędzia statystycznej analizy danych – STATISTICA – Warszawa, 13 października 1999
Sieci neuronoweSieci neuronowe – Warszawa, 14 października 1999
Systemy analizy danych dla całej organizacjiSystemy analizy danych dla całej organizacji – SENS i SEWSS – Warszawa, 15 października 1999

 

Patronat prasowy:

Świat nauki

Wiedza i życie

 

Marketing i statystyka

  • Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych
  • Przykłady stosowania podstawowych technik analitycznych i graficznych
  • Zintegrowany system analizy danych SENS
  • Całościowy system informacji marketingowej w przedsiębiorstwach i instytucjach finansowych
  • Zaawansowane techniki analityczne