Data mining: poznaj siebie i swoich klientów
Warszawa, 27 października 2005


Data miningW dniach 24-27.X.2005 w Warszawie odbyły się seminaria poświęcone zastosowaniom statystyki i data mining.

Pierwszego dnia (24.X) prezentowane były referaty dotyczące zastosowań technik statystyki i data mining w badaniach naukowych. Drugi dzień (25.X) poświęcony został zagadnieniom zastosownia analizy danych w przemyśle. 26.X to przegląd programów z rodziny STATISTICA. Ostatni dzień (27.X) był przeznaczony dla wszystkich, którzy dzięki metodom data mining chcą lepiej poznać „siebie i swoich klientów”.

Swoją wiedzę i doświadczenie prezentowali specjaliści stosujący na co dzień metody analizy danych i data mining w różnych dziedzinach ekonomii, biznesu i technologii, wykładowcy akademiccy oraz pracownicy StatSoft.

Jednym z prelegentów był Marek Niedźwiecki, który przedstawił Listę Przebojów Trójki w obiektywie STATISTICA.

 

W październiku 2005 roku zaprosiliśmy również na seminaria:

Statystyka i data mining w badaniach naukowych Statystyka i data mining w badaniach naukowych – Warszawa, 24 października 2005
Zastosowania analizy danych w przemyśle Zastosowania analizy danych w przemyśle – Warszawa, 25 pździernika 2005
Przegląd programów z rodziny STATISTICA Przegląd programów z rodziny STATISTICA– Warszawa, 26 października 2005

Patronat nad seminarium objelo:

Polskie towarzystwo statystyczne

Patronat medialny:

 

 

Ale bank

 

 

Interia

 

 

Magazyn Przemysłowy

 

 

bankier.pl

 

 

CRM

 

 

modern marketing

 

 

computer world

 

 

Świat nauki

 

 

Problemy jakości

 

 

Wiedza i życie

 

 

Przegląd techniczny

 

 

Puls Biznesu

 

 

Zarządzenia jakością

 

 

 

Zastosowania statystyki i data mining 24-27.X.2005
Data miningData miningData mining
Data miningData miningData mining
Data miningData miningData mining
Data miningData miningData mining
Data miningData miningData mining