Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Warszawa, 14 października 2003


Analiza satysfakcji i lojalności klientówW dniach 13-16 X 2003 r. odbyły się w Warszawie seminaria poświęcone zastosowaniom statystyki i data mining. Celem tegorocznych seminariów było upowszechnianie wiedzy z dziedziny statystyki i analizy danych, popularyzacja zastosowań nowoczesnych technik data mining oraz pokazanie ogromnych korzyści, jakie daje analiza danych i data mining, umożliwiając podejmowanie trafnych decyzji. Swoją wiedzę i doświadczenie prezentowali specjaliści – wykładowcy akademiccy, pracownicy StatSoft i praktycy stosujący na co dzień metody analizy danych i data mining w różnych dziedzinach ekonomii, biznesu i nauki.

 

W październiku 2003 roku zaprosiliśmy również na seminaria:

Przegląd programów z rodziny STATISTICAPrzegląd programów z rodziny STATISTICA – Warszawa, 13 października 2003
Zastosowania statystyki i data mining w finansachZastosowania statystyki i data mining w finansach – Warszawa, 15 października 2003
Metody statystyki i data mining w badaniach naukowychMetody statystyki i data mining w badaniach naukowych – Warszawa, 16 października 2003

Patronat nad seminarium objelo:

Polskie towarzystwo statystyczne

Patronat medialny:



Finansista

Marketing i rynek

Money.pl

Świat nauki

Radio PiN

CXO

onet.pl

ale bank

Życie gospodarcze

Computer world

wiedza i życie

Analiza satysfakcji i lojalności klientów

  • Założenia i kontekst teoretyczny analizy satysfakcji i lojalności klientów
    • Marketing Relacyjny
      (dr Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, AE Kraków)
    • Total Quality Management i Six Sigma
      (Tomasz Greber, Instytut Organizacji i Zarządzania, Politechnika Wrocławska)
  • Narzędzia gromadzenia danych i pomiaru respondentów w badaniach satysfakcji konsumenta
    • Podstawowe zmienne w badaniach; satysfakcja, lojalność, postrzegana jakość, krytyczne wydarzenie
      (Tomasz Demski, StatSoft Polska)
    • Skale jako podstawowy instrument pomiaru w badaniach satysfakcji i lojalności
      (dr Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, AE Kraków)
    • Ocena wymiarowości skali satysfakcji – analiza czynnikowa i głównych składowych
      (dr Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, AE Kraków)
    • Ocena rzetelności skal satysfakcji
      (dr Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, AE Kraków)
    • Inne narzędzia pomiarowe – karty kontrolne cech produktu
      (Tomasz Greber, Instytut Organizacji i Zarządzania, Politechnika Wrocławska)
  • Analiza zadowolenia i lojalności konsumentów
    • Analiza kluczowych czynników sukcesu (key driver analisys)
      (dr Janusz Wątroba, StatSoft Polska)
    • Model pomiarowy zadowolenia i lojalności konsumentów
      (dr Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, AE Kraków)
    • Związki przyczynowe między zadowoleniem i lojalnością
      (dr Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, AE Kraków)
    • Lojalność a wybory produktów – analiza drzew klasyfikacyjnych
      (Mariusz Łapczyński, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych, AE Kraków)
  • Kontrola strategii lojalnościowych
    • Monitorowanie satysfakcji klienta i diagnoza zmian
      (Grzegorz Migut, StatSoft Polska)
    • Bazy danych w strategiach lojalnościowych
      (Grzegorz Migut, StatSoft Polska)
    • Narzędzia analityczne i data mining w ocenie lojalności konsumentów
      (Grzegorz Migut, StatSoft Polska)
  • Przykład badania i monitorowania satysfakcji klienta w środowisku internetowym
    (Tomasz Demski, StatSoft Polska)

Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów
Analiza satysfakcji i lojalności klientów