Analiza danych w programie STATISTICA 9 – przegląd
Warszawa, 21 października 2009


Analiza danych w programie STATISTICA 9
21 października 2009 roku w Warszawie odbyło się seminarium Analiza danych w programie STATISTICA 9 – przegląd.
Celem spotkania było przedstawienie zmian wprowadzonych w najnowszej wersji STATISTICA 9 oraz praktycznych aspektów pracy w programie. Wystąpienia dotyczyły realizacji projektów analizy danych ankietowych, technik prowadzenia eksploracji danych, testowania hipotez i modelowania zależności. Na przykładzie danych o wypadkach drogowych przedstawiono możliwości dopasowywania rozkładów i przeprowadzono eksperyment symulacyjny, natomiast stosując Przepisy Data Mining (moduł STATISTICA Data Miner) wykryto podejrzane transakcje w sklepie internetowym.

W październiku 2009 roku zaprosiliśmy również na seminaria:

Zastosowanie nowoczesnej analizy danych w marketingu i badaniach rynku  Analiza nowoczesnej analizy danych w marketingu i badaniach rynku – Warszawa, 20 X 2009
Analiza danych przemysłowych Analiza danych przemysłowych
– jakość i innowacyjność w praktyce – Warszawa, 20 X 2009
Zastosowania statystyki i data mining w badaniach naukowych Zastosowania statystyki i data mining w badaniach naukowych – Warszawa, 22 X 2009

 

Patronat nad seminariami objęło:

Polskie towarzystwo statystyczne

Patronat medialny:

 

Świat nauki

 

 

Wiedza i życie

 

 

LAB

 

 

Forum akademickie

 

 

Zarządzanie jakośćią

 

 

portal CRM

 

 

Marketing przy kawie
Marketing i rynek

 


Analiza danych w programie STATISTICA 9Analiza danych w programie STATISTICA 9Analiza danych w programie STATISTICA 9
Analiza danych w programie STATISTICA 9Analiza danych w programie STATISTICA 9Analiza danych w programie STATISTICA 9