STATISTICA Decisioning Platform

W ramach konkursu organizowanego corocznie przez „Gazetę Bankową” kapituła konkursowa, złożona z niezależnych ekspertów, ocenia zgłoszone rozwiązania, biorąc pod uwagę usprawnienia działania instytucji finansowych, które z nich korzystają, oraz korzyści, jakie można dzięki nim uzyskać. Rekomendacje kapituły wskazują, które produkty i usługi zasługują na szczególna uwagę.

Wyniki tegorocznej edycji konkursu: „Hit Roku 2013 dla Instytucji Finansowych” zostały ogłoszone 13 marca br. na Gali Technologicznej w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Z radością powitaliśmy informację, że nasz produkt po raz kolejny uzyskał rekomendację „Gazety Bankowej”. W tym roku kapituła wskazała STATISTICA Decisioning Platform jako rozwiązanie polecane dla instytucji finansowych. Nasz produkt, wspierający firmy w sprawniejszym podejmowaniu trafnych decyzji z wykorzystaniem analizy danych, został przygotowany z uwzględnieniem specyficznych wymagań sektora finansowego i fakt ten został doceniony. Nie spoczniemy na laurach! Dołożymy starań, aby rozwiązanie STATISTICA Decisioning Platform jak najpełniej odpowiadało na potrzeby użytkowników sektora finansowego i nie tylko.


 

Dyplom STATISTICA Decisioning Platform Dyplom Zestaw Skoringowy STATISTICA Rekomendacja Zestaw Skoringowy STATISTICA

Warto przeczytać:

Zestaw Skoringowy STATISTICAInformacje ogólne
Zestaw Skoringowy STATISTICA 4.0Co nowego w wersji 4.0
Rekomendacja Gazety Bankowej dla Zestawu Skoringowego STATISTICARekomendacja Gazety Bankowej dla Zestawu Skoringowego STATISTICA
Najlepsze modele skoringowe dzięki STATISTICANajlepsze modele skoringowe dzięki STATISTICA
Użytkownicy o Zestawie Skoringowym STATISTICAUżytkownicy o Zestawie Skoringowym STATISTICA
Bank Millennium wykorzystuje STATISTICA do zarządzania ryzykiemBank Millennium wykorzystuje STATISTICA do zarządzania ryzykiem
SKOK Stefczyka nt. STATISTICA Zestaw SkoringowySKOK Stefczyka nt. STATISTICA Zestaw Skoringowy
Skoring kredytowy w STATISTICAKurs: „Skoring kredytowy w STATISTICA
Modele skoringowe w optymalizacji kampanii marketingowych i utrzymaniu klienta (churnKurs: „Modele skoringowe w optymalizacji kampanii marketingowych i utrzymaniu klienta (churn)”
Skoring w zarządzaniu ryzykiemSkoring w zarządzaniu ryzykiem
Analiza churnAnaliza churn w TUiR Warta
Zastosowanie sztucznych sieci neuronowych w detekcji kartowych transakcji oszukańczychZastosowanie sztucznych sieci neuronowych w detekcji kartowych transakcji oszukańczych
Przewidywanie wyłudzeń za pomocą modeli predykcyjnychPrzewidywanie wyłudzeń za pomocą modeli predykcyjnych
Praktyczny skoring nie tylko kredytowyPraktyczny skoring nie tylko kredytowy