Rejestracja użytkownika oprogramowania Statistica

W celu uzyskania możliwości korzystania z oprogramowania prosimy o wypełnienie poniższej karty rejestracyjnej użytkownika oprogramowania STATISTICA.

Korzystać z oprogramowania Statistica mogą jedynie osoby posiadające domenę adresu e-mail zakończoną na uni.lodz.pl lub unilodz.eu.

Po wypełnieniu karty rejestracyjnej od uczelnianego administratora licencji zostaną przesłane na podany adres e-mail informacje w jaki sposób można uzyskać dostęp do narzędzi zawartych w oprogramowaniu STATISTICA.

Rozwiązanie typowych problemów podczs instalacji/rejestracji można znaleźć tutaj.

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

* Imię


* Nazwisko
* E-mail
* Potwierdź E-mail
Nazwa uczelni
* Wydział
* Instytut, katedra lub inna jednostka
   (jeśli rejestruje się student można wpisać "-")

* Stanowisko:
pracownik naukowy
inny pracownik
student
doktorant
Adres do korespondencji:        służbowy
prywatny
Ulica / Aleja / Plac
Nr lokalu
Miasto
Kod
* Telefon
Faks

* Nowa instalacja / przedłużenie działania
Chcę zainstalować najnowszą wersję STATISTICA
Chcę przedłużyć działanie zainstalowanej wersji STATISTICA

* Miejsce wykorzystywania licencji
komputer na uczelni
komputer domowy
pracownia komputerowa
* Liczba licencji:


Powyższe informacje zostaną przesłane do administratora licencji w celu uzyskania możliwości korzystania z oprogramowania STATISTICA, oraz do StatSoft Polska w celu zarejestrowania użytkownika.Dane adresowe nie będą udostępniane innym podmiotom i będą wykorzystywane tylko do informowania o kursach, seminariach, usługach konsultingowych i produktach StatSoft.
Zajmuję się analizą danych w następującej branży i obszarze zastosowań:
* Branża
* Zastosowania (wybierz co najmniej jeden obszar)
Analizy statystyczneAnalizy w laboratoriumBadania ankietowe
Badania innowacyjne R&DBadania naukoweBusiness Intelligence
Churn (analiza migracji klientów)CRM analitycznyData Mining
DydaktykaMarketingOptymalizacja kampanii marketingowych
Optymalizacja procesówPrognozowanieRaportowanie
Ryzyko kredytoweRyzyko operacyjneSatysfakcja i lojalność klientów
SegmentacjaSix SigmaSkoring (marketingowy, kredytowy, medyczny)
SPC - Statystyczne sterowanie jakościąSystemy korporacyjneSystemy lojalnościowe
TextMiningWalidacjaWebMining
Wykrywanie nadużyćWykrywanie prania pieniędzy (AML) 
Zarządzanie jakością